lördag 12 juni 2010

Sommarlov!

Så äntligen har båda barnen sommarlov. Sonen hade avslutning i torsdags. När man går i 7:an vill man inte ha med sin mamma. Dottern hade sommarkonsert tidigt i veckan de var otroliga. Lyssna på 360 duktiga sångare i "Min plats på jorden"






Och så idag var det avslutning på dotterns skola. De flyttar från den lilla skolan till den större där 6:or till 9:orna går. Skolan de gått på i två år är så vacker:



När vi kom hem tog vi en långprommenad hela familjen med lilla Molly. Ja jag vet att hon är lurvig min ordinarie trimmare har fått valpar och har inte tid för Molly...Vi stannar hemma över helgen för det är för kallt för att åka till ön. Kanske jag tar en tur ut i morgon för att klippa lite gräs.





Min lilla lapptop har lagt av så nu måste jag sitta vid vår stationära dator och det är inte lika inspirerande. Men vi har inte gett upp hoppet om lilla "lappen" jag och min man felsöker febrilt.

Inga kommentarer: