söndag 19 februari 2017

TV-hörnan

Tänk vad lång tid det tog innan
TV-hörnan blev som vi ville. Det var nog tack vare Anders
som det blev av, han satte upp hyllorna och vi hjälptes åt att sätta
ihop TV-bänken från IKEA. Men när det väl blev klart blev de SÅ bra, 
mycket bättre än jag hoppats på.
Idag är det lite sjukstuga här hemma, Anders har nog lite feber 
och hosta. Igår berättade han att han nog
faktiskt var lite sjuk. Och när ett sådant erkännande kommer från
honom då är han inte pigg. Anders är en som inte känner efter 
så noga i första taget, jag däremot känner efter 
väldigt noga.
Så vi har tittat på skidåkning 10 km damer klassisk
stil, Marit Björgen 1:a och Charlotte Kalla 2:a bra formbesked inför
VM nästa helg.

I eftermiddag skall jag börja på mitt nästa
projekt, dynor till min hemmagjorda soffa
i Andersstugan på Ön.

Inga kommentarer: