söndag 17 november 2013

Solig Söndag

Vilket underbart soligt väder vi har. Jag passade på att fota lite när solen sken. I november är det ju mörkt när man går till jobbet och mörkt när man kommer hem. Idag fotade jag till och med med min gamla Canon 1000 D som jag skall sälja tror jag. Jag har ju turen att få låna Lilla H:s kamera hur mycket jag vill om jag lovar att ta bort korten från minnesdisken efteråt.

 Bild från vardagsrummet med novembersolen som tittar in.

 Nya krukor från Skultuna Mässingbruk inropade på nätaktion.

 Ett litet inbyggt skåp på övervåningen som jag har ljussatt och ställt in bilder från vår Thailandsresa 2006.

Se så söta, 8 och 10 år på Phi Phi Island.

Vi har haft en lugn söndag med hundprommenad med Molly i solen. Nu skall Lilla H hämtas från Friidrottstäningen och jag skall fixa lite brunch.

Inga kommentarer: