fredag 1 november 2013

Det är mycket nu

Mr A byter arbetsgivare efter 23 år. Han hade avtackning på jobbet idag det känns konstigt, bra och annorlunda men det blir bra, jättebra. Här fina presenter från Skultuna.




Vi har firat Halloween jättelänge, förra helgen med bästa kompisarna som bjöd på underbar mat hos oss. Detta för att fira "nya" huset. Det var jättemysigt jag kunde fokusera på att 
fixa till här hemma, skära ur pumpor tända ljus och sådant man gör med vänsterhanden annars.
 Igår var det "riktiga" halloween, dottern med kompis var på halloweenfest och sonen hade kompisar hemma på biokväll, Mr A var ute på middag med chefen på middag. Jag fixade tacos och myste med Molly framför öppna spisen.

Vi har kommit tillrätta i nya huset och jag kan nog tala för alla att vi trivs bra. Lilla H var väldigt skeptisk till att bli stadsbo men jag tror att hon trivs bra i det "fula" huset i gult tegel. Huset ligger centralt i småstaden men ändå avskilt. Här är lika tyst som på landet där vi bodde förut och ändå promenadavstånd till  centrum. 
Mollys favoritplats på andra våningen, bra utkiksplats.

Måste lägga ut lite bilder som Lilla H har tagit, hon är verkligen proffsig min lilla skrutta.

Lilla H:s bild av Molly som blivit stadshund som måste gå i koppel.
Men det finns lite skog där Molly får gå lös :-).

Inga kommentarer: