fredag 16 mars 2012

Vårkläder

Hittade 2 snygga klädcombos på Pinterest sammansatta av Cindy Ford. 


Jag blev verkligen sugen på att börja vårshoppa. Jag går fortfarande omkring i vinterjacka och vinterkängor, man vet aldrig snart börjar det snöa igen. Fredagskvällen består annars av att skjutsa dottern till stallet, handla presenter till Mr A som fyller år imorgon. Packa Lilla H:s övernattninspåse, hämta henne från stallet och köra henne till hennes BFF. Mr A och O får ansvaret för maten ikväll, Mr A som har varit på tjänsteresa i två veckor, nu får han stanna hemma en stund....

1 kommentar:

Sanna - My Blueberry House sa...

Hej Åsa,

Det var verkligen snygga klädcombos! Snygga väskor, smycken, toppar.. ja, allt! Jag är svag för den där turkos-blå-gröna färgen... skulle vilja ha den färgen i mitt hem men lyckas inte riktigt få in den nånstans :)

Vad ska Mr A och O nu hitta på till middag.. hm, alltid spännande när killarna i familjen slår sina kloka huvuden ihop är min erfarenhet hihi! Skönt att ha familjen samlad.

Ha en fin helg!
Kram Sanna