söndag 11 mars 2012

Mysa i uterummet

När Lilla H och jag kom hem från stallet hade Mr A och O tänt kaminen i uterummet. Det bjöds på gin- enbärsflamberad oxfile mums, en favorit från nyårsafton. Det var en fin uppvärmning inför melodifestivalen som var en höjdare i år tycker jag. Loreen var klart bäst.
Observera att min enbuske från jul fortfarande är kvar, den barrar inte ens.

I stallet tog jag massa fina bilder på Lilla H:s prins men hade tyvärr fel inställning på kameran. Här är dock ett foto.

3 kommentarer:

Sanna - My Blueberry House sa...

Hejsan!

Ååh så god den middagen lät. Lyx! :) Fint och mysigt ni har det i uterummet, så här kan ni alltså sitta även under vintertid? Gillade Loreen också, kul att hon vann! Trots "missen" tycker jag bilden blev jättefin!

Ha en skön söndag!
Kram Sanna

Tant Åsa sa...

Hej Sanna!

Vi brukar fira julafton och Nyårsafton i uterummet. Man får ha varma sockar så går det bra.

Sanna - My Blueberry House sa...

Härligt!!