fredag 11 december 2009

Phuuu äntligen fredag

Sitter med sonen framför brasan, han spelar och jag bloggar. Maken landade nyss efter 5 dagar i Indien och dottern är hemma hos en kompis. Ikväll blir det hämtpizza, det har varit en hektisk vecka både på jobb och privat. Ikväll blir det Idol, heja Erik OCH Calle de är bra på olika sätt. De har varit mina favoriter från start. Vi smakar nog också på årets blossa glögg med smak Clementin. På lördag blir det lite julshopping på söndag måste jag nog jobba lite har för mycket på jobbet just nu. Jobbar med 3 projekt parallellt, nya reginatåg till SJ, modernisering av det gamla loket RC2 samt ett nytt tåg till Mecka.

1 kommentar:

Kristina - Kix Koll sa...

Hej! Va kul att du följer min blogg! :)
Tomtarna som min mamma gör går faktiskt att beställa - hon har en hel del på lager. Maila mig om det skulle vara intressant (kixkoll(at)hotmail.com).
Ha en fortsatt trevlig lördag kväll. Själv blev jag oerhört sugen på glögg när jag såg bilden hos dig - har inte provat årets ännu.