onsdag 2 december 2009

Fullmåne

Skickade ut dottern för att ta bilder på den vackra månen. Brukar sova dåligt vid fullmåne men i natt sov jag som en stock. Försov mig till och med. Kan ha att göra med att snarkmaskinen är på tjänsterresa. Brukar sova bra första natten han är borta andra natten ligger jag och lyssnar efter konstiga ljud. Man hör många konstiga ljud när man bor i ett trähus särskilt när det blåser.


Jag gick en fin månskensprommenad med lilla damen. Hon tycker om när det är minusgrader och man slipper allt slasket. Nu sitter jag och sonen framför brasan. Han spelar X-box och jag bloggar. Dottern har konsert med skolan på Konserthuset hon får skjuts både dit och hem skönt att slippa sitta i bilen det blir mycket skjutsande. Dotter har många järn i elden, Ungdomsmusikkåren 4 timmar i veckan, friidrott 2 pass i veckan, Tuba 1 gång i veckan, ridning en gång i veckan och däremellan skjutsar jag henne till olika kompisar. Det är tur att sonen inte har några andra intressen än X-Boxen.


Omröstningen är klar hoppas vi verkligen får en kall vinter med mycket snö. Nya omröstningen handlar om hur vi firar jul, rösta.



Inga kommentarer: