fredag 2 december 2016

Årets julklapp

Vår julklapp till oss själva i år 
får bli vårt nya snygga badrum plus intilliggande toalett.
Det var ett nervpirrande projekt vi startade upp i slutet av september, men nu har vi kommit igenom det.
Och vi är så nöjda, jag blir lika glad varje gång jag kommer in på badrummet.
Nu har vi äntligen satt på golvvärmen och nu har det
blivit om möjligt ännu mysigare att vistas här inne.
Våra handfat från IKEA är så snygga, tycker jag då.
Annars kan man ju köpa badrumsinredning för 
oändligt mycket pengar, jag förstår inte att 
det behöver vara så dyrt? Men för oss som har en 
begränsad budget är IKEA så prisvärt.
Skåpen till tvättfaten är också IKEA.

 Och vårt tunga badkar i gjutmarmor så snyggt.

Tvättkorgen räknar jag också som en julklapp.
God Jul till oss från Tomten.

Inga kommentarer: