lördag 17 december 2011

Julshopping

Idag var det julshopping på schemat. Hela familjen plus kompis var på stan och köpte julklappar och lunchade. Det var länge sedan vi gjorde något tillsammans man får passa på när tillfällena bjuds att få umgås med sina tonåringar. Väl hemma var det julklappsinslagning. Jag var tvungen att spana in vad webben hade för inspiration.

 Julklapp med polkagris, mums.


 Kul ide med fotografi på mottagaren av paketet.

 Traditionell inslagning med snygg rosett.

 Kul ide

 Lådorna blir en del av presenten, undrar om det finns något i....

 Fina jultoffsar med enkelt omslagspapper, det tycker jag om.

 Vanligt brunt papper med siluetter, julstämning.

 Mmmm...
Mer siluetter

Så hittade jag världens gulligaste etikett, eller hur?

1 kommentar:

Sanna - My Blueberry House sa...

Hej Åsa,

Oj vilka fina paketinslagningar. Varje år tänker jag att NU ska jag ta mig tid och göra jättefiiina paket... har inte lyckats än ;) Nästa år, då..

Julkramar Sanna