söndag 26 september 2010

Söndag = Joggingrunda

Nu är agillity kursen slut så då joggar vi hela familjen + Molly på söndagar. Väldigt trevligt att göra saker tillsammans hela familjen, det händer inte så ofta nu för tiden med en 12 och en 14-åring. Jag var lite osäker på hur jag skulle klara mig för jag har verkligen inte legat på latsidan idag. Körde ut jord vid sommarhuset för att återställa gräsmattan som blev demolerad av grävaren. Bra styrketräningspass. Krattade löv och klippte gräset. Jag kommer att sova som en klubbad oxe inatt, både frisk luft (det stormade nästan ute vid sommarhuset) kroppsarbete plus lilla joggingturen.

I fredags var jag på en nyöppnad galleria i stan. Där hittade jag en söt butik som heter Jadstore. Och där inhandlade jag en söt hösttunika bilder kommer.

Inga kommentarer: